sammanfattning av år 2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, lätt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? inte ett enda! :(
3. Blev någon/några av dina vänner förlorade i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja, en utomlandsresa. annars är jag väldigt nöjd :( 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? jag kommer minnas hela året (: 

8. Vad var din största framgång 2009? vet inte...
9. Största misstaget? jag har gjort väldigt många misstag detta året, men man lär sig också av sina misstag,
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? OM jag har.
11. Bästa köpet? Sally och Lars-Olof. och mitt täcke, helt klart!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Datorn eller mobilen tror jag...  

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? min familj och mina vänner <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? det är många det! jonas brothers nya skiva, lady gaga... michael jackson! MEST AV ALLA BLIR NOG ÄNDÅ; i kissed a girl (hahahah), hotel room service och "jag har en känsla...."
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag var nog gladare. det har pappa sagt i alla fall... (:
16. Vad önskar du att du gjort mer? - 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? -
18. Hur tillbringar du julen? Firade med släkt och vänner.
19. Blev du kär i år? ja
20. Favoritprogram på TV? andra avenyn, 90210. Har LOST gått iår...? 

21. Bästa boken du läste i år?
 TWILIGHTSERIEN 
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte,
24. Något/någon du önskade dig och fick? komma in på estetprogrammet :D
25. Något/någon du önskade dig men inte fick? ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var i skolan tror jag... 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nej, det tror jag inte 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? mer legging!
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner, min familj, skolan... 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ja... först Nick Jonas, sen Zac Efron. NU TAYLOR AKA JACOB
31.Vem saknade du? vänner som jag inte träffar så ofta som jag vill  
32. De bästa nya människorna du träffade? jag säger bara; ES1!!!!! <3<3<3<3 :'D
| |
Upp