doris <3

Igår var jag hos Julia. Det är så skönt att vara med henne, man kan bara vara sig själv. Vi behöver inte sitta och prata hela tiden utan njuter av varandras sällskap fast vi ser på tv. 
Vi gjorde dipp och var jättenyttiga och dippade grönsaker. Julia var ganska noga med att vi inte skulle ha för mycket vitlökspulver i dippen, och jag som är mega snuvig kände ju ingen smak, så jag dippade rakt ner i vitlökspulvret istället. Imorses när mamma kom in till mig så sa hon att det osade vitlök i hela mitt sovrum och när hon körde mig till bussen hade det luktat i hela bilen. Ja, shit. Men det hindrade inte mina vänner att vara med mig idag, som tur var! <3 
Det hände inte så värst mycket i skolan. Jag slutade två som vanligt, pappa kom och hämtade mig som vanligt. Jag åt lite kebabpizza och pepparkakssandwich när jag kom hem. Jag vet att jag skulle bli nyttig, och det ska jag. Men jag kan ju inte börja träna än för min jävla förkyldning. Hoppas att vitlöken hjälpte till lite i alla fall.
Och så måste jag bara skriva att jag älskar min katt. Visst, hon kan vara förjävla jobbig ibland, men jag älskar henne så oerhört mycket. Hon är så söt att man nästan får diabetes (som Dan så skämtsamt brukar säga). Igår låg hon och sov bredvid mig, och så började hon snarka. Jag började nästan gråta, så himla sött. Smart är hon också. Medan jag satt på toa så åt hon, men när hon hörde att jag drog av papper så kom hon springade fram till dörren, hon fattade att jag snart var klar och kunde släppa ut henne. Det är inte alla katter som är så smarta!


höhöhö, fan vad söta vi är



Nu ska jag nog duscha och sedan måste jag läsa på lite mer historia. Fast jag inte orkar. Och så måste jag packa kläder inför dansen imorgon också. Så blev jag väldigt sugen på Ben and Jerrys.
Jag önskar att Emanuel var HÄR! <3<3<3


xoxo
vardag | |
Upp