helgen

Ja, jag vet att jag inte har bloggat, men jag sa till mig själv att inte göra det fören jag har fått lite bilder att lägga ut, eftersom jag egentligen inte gillar bildlösa inlägg ;)

Jag tänkte dra hela helgen. Bara sådär rakt uppochner. För min helg har varit helt underbar! Tack alla som har gjort mi helg till en av de bästa :D
Fredag; efter att John och Louise hade slutat åkte vi hem till Felicia. Jag var så himla trött, så påväg till Falköping somnade jag, och vaknade av att Emanuel, Sara och Ylva gick på. 
Vi gick hem till Felicia. Vi dansade, flummade, åt tacos och gjorde oss iordning.


Louise, jag, Ylva och Felicia (sara ville inte vara med :()



oooooohsch! ;D <3
 



alla, utom sara-den tråkmånsen! ;)


påväg till Skara. detta är föresten min lillebror favoritbild från kvällen :D



behöver jag ens skriva vems favoritbild det här är? <3


När klockan var runt nio tror jag, gick vi på bussen och åkte in till Skara och träffade Ylva och Saras kompisar där. Då var det 40 minuter tills Olins öppnade, så vi lekte lite i lekparken och improviserade på en scen vid kyrkan. Väl inne på Olins var det inte så mycket folk först, men det drog igång ordentligt efter ett tag, och vi hade alla en lyckad kväll (eller, det verkade så på alla i alla fall), som verkligen MÅSTE göras om!
När musiken stängts av fick jag, Felicia, Emanuel och Alfred skjuts hem till Alfred av hans syster och vi åt lite varma mackor innan vi gick och lade oss. Jag sov väldigt skönt, kanske inte så länge, men ganska bekvämt ändå. Klart att det blev lite varmt, men det är sånt man får stå ut med. Jag och Emanuel hade visst snarkat ikapp (jag brukar inte snarka, det är bara för att jag är täppt) men Alfred hade faktiskt väckt oss alla och pratat i sömnen.

Lördag; vi gick upp ganska tidigt, klädde på oss, åt och sedan fick jag skjuts hem av Felicias pappa. När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen. Håret var verkligen vidrigt efter allt snöskum som hade regnat över oss under natten. Jag pluggade, sov en liten stund och sedan gjorde jag mig iordning (igen) och sedan åkte vi till min kusin Wilma som fyllde tolv år. Det är alltid lika mysigt att åka på adventskalas hos dom. Hela bordet är fullt med lussekatter, pepparkakor, knäck och allt annat gott som man ska äta till julen. När jag var inne i August rum och grejade med kaninen Ollie såg jag att han hade ett kort på mig på sin anslagstavla. Så himla söt är han :')

Söndag; jag har gått upp. gjort mig iordning, ätit. Mamma lyssnar på Peter Jöbacks julskiva och bakar lussekatter. Jag är inte lika hes som igår (jag kunde knappt prata) men har blivit rejält förkyld IGEN. Jag blir så sur. Jag blir alltid sjuk nuför tiden. Jag hade verkligen taggat för att börja träna nästa vecka, så kväver jag nästan mig själv när jag sover för att jag har blivit så snuvig. Föresten så drömde jag massa konstiga saker inatt...

Nu ska jag försöka få tag i Julia, jag saknar henne.
Jag saknar Emanuel också!! :( <3


xoxo
| |
#1 - - f:

du och emanuel e verkligen sjukt fina på den bilden!!<3



tack för en underbar kväll/natt:D<3

Upp