jag har inte ens en rubrik

Jag känner att jag bara är tvungen att blogg lite. Men jag har verkligen INGENTING att blogg om. Jag är sjuk, men är påväg att bli frisk. Jag har lättare för att andas, inte lika hög feber och har fått lite bättre aptit. Förut har 90% av all min föda bestått av vatten, juice, yoghurt... Ja, ni fattar, lätt att svälja. Men idag år jag faktiskt mos och något kött. Ja, inte så mycket, men ändå något (:
Ni märker ju, shit, vad interssant.
Jag sitter/ligger hemma i soffan och gråter till töntiga filmer medan Johan, pappa och mamma bowlar med släkten.

Nyss försvann precis allt jag skrev så jag orkar inte komma på något mer att skriva.

JAG OCH MANDASYSTERYSTER SOM SKULLE SE JONAS BROTHERS LIVE KONSERT IDAG. STOOOOR LEDSEN GUBBE PÅ DET :'(

Jag orkar seriöst inte mer. Jag vill inte göra min matte för den är dum i huvudet.


xoxo
vardag | |
#1 - - Amanda:

Buuhuuu :'( satan också..

du kommer inte kunna gå på bio på söndag?

Upp