sjuk

Imorses vaknade jag med 40 graders feber och var helt utslagen. Johan har fått ta hand om mig hela dagen, han har tillochmed fått vakta mig när jag ska på toa, för att jag svimmar så lätt. Jag har ont i kroppen, svullen i halsen, täppt, illamående... Jag fick i mig tre köttbullar till lunch :o
Det börjde igår när jag vaknade, men jag pallrade mig in till Falköping och badade barnvakt med Bella. Jag fick föresten en jättefin teckning av Elvira som visade hur en sjuk blev en zombie på spökvandrigen :D
När vi kom hem från badet däckade jag i Bellas säng och låg där tills pappa kom och hämtade mig.
Det är sån himla otur att jag ska bli sjuk på lovet, typiskt mig. Imorgon skulle jag till Jönköping och på fredag skulle jag bowlat med släkten. Vilken jävla skit rent ut sagt!

I måndags åkte jag in till Falköping och klippte mig, sedan gick jag hem till Elin. Det är alltid lika roligt att vara med henne. Hon har alltid något sjukt roligt att berätta som hon har varit med om, och när vi åt kvällsmat med Johan och Gustaf flummade vi järnet. Hahahah, hjärta på oss! 

Nej, jag får nog avrunda här, det är väl inte så jävla kul att läsa om min sjukdom. 


xoxo 
vardag | |
#1 - - Mich:

#2 - - Mich:

Men :( <33

#3 - - f:

Krya på dej! Jag saknar dej<3

Upp