rubriklöst inlägg

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva överst, så jag skiter i en rubrik överhuvudtaget.
Idag har det varit en helt okej dag.
Vi såg på MoP treornas slutproduktion, det var ganska god mat i skolan, vi dansade, spanskan gick fort och provet gick bra.


liten bild från uppträdandet

Efter skolan var jag med Jakob en liten stund och sen åkte jag hem och lagade mat till min bror. Så himla duktig är jag. Jag kännde mig som en riktig liten mamma där i köket, fast detklart, om jag skulle få barn nu skulle de få äta köttbullar och pulvermos - mina skills i köket typ.
Igår var jag i skolan som vanligt, sedan åkte jag, Felicia och Sarah till Skövde. Där shoppade vi och åt lite innan dansen. Sarah blev sjuk och var tvungen att åka hem, men Flisan sov hos mig :)
De två senaste måndagarna nu har varit cp-jobbiga bussdagar. Vi missar bussar, får springa till bussar och blir hotade på bussar. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hoppas det blir bättre snart, annars får väl måndagar förbli min "dåliga bussdag".
När jag gick den korta biten genom skogen från busshållsplatsen till mitt hus idag, så kände jag på riktigt att det snart är sommar. Det var varmt, fåglarna kvittrade och det luktade verkligen skog. Underbart. Skogen äger. Jo, jag vet Emma, jag kanske är skogsmulle då ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan väntar engelskan.


xoxo
vardag | |
Upp