ingen mer mellandagsrea

tjatja bloggen!
Igår var jag för första gången på mellandagsrea i göteborg. Aldrig mer! Det var typ en miljon personer som skulle trängas bland klädställningar och provrum. Jag gav upp, köpte två grejor som jag egentligen kunde klarat mig utan, men mest köpte för köpandets skull. Har läst på massa bloggar att de också varit i göteborg igår, ganska irontiskt faktiskt. Jag var där med Flisan, Lojsan, Karsten och John. Bästa kompisarna :) Vi hade verkligen jättetrevligt och roligt :D
Idag sov jag länge för att mamma och pappa inte väckte mig, så jag fick åka direkt till körskolan från Falköping. Det gick ganska bra att köra, jag parkerade, fast det var väldigt krångligt i all snö :/
Jag ska snart boka en uppkörningstid, och jag är så jäkla spänd. Jag vill verkligen ha körkort!
Nu är Jakob här och vi kollar på ett konstigt program. Jag kanske skirver om det imorgon när jag sett hela.

xoxo
vardag | |
#1 - - j:

du kan alltid mellandagsrea-shoppa på nätet ;)

Upp