fredag!

Nu är det äntligen fredag. Äntligen helg!
Jag ska njuta som en tok av den här helgen, bara sova.
Fast jag måste plugga också. Historia, buhu vad lessen jag blev nu.

Idag började min dag med teater. Jag och Marcus sprang kapplöpning i korridorerna och sedan hade vi improvisations maraton. Skitbra jobbat allihopa!
Efter det var det mentorstid och alla teatrare gick iväg och bestämde lite saker vi ska göra tillsammans. Jag hoppas verkligen vi börjar simma på fredagar, det behöver jag! Och allt annat kul som vi ska göra! Jag älskar min klass!
Efter det hade vi långlång håltimma och sist men inte minst historia.
När jag slutat, satt jag och Emanuel i fiket och pratade lite sedan åkte jag till Varnhem. Det var kallt som bare den och jag var nära på att börja gråta två gånger för att jag blev så arg för att mamma aldrig kom och för att det var så kallt.
Sedan jag kom hem ar jag bara tagit det lugnt. Dammsugit och gjort färdigt historian om Sovjet också. Jag och Johan har försökt fixa våran gammla cam på min dator, men det går mer bak än framlänges.



xoxo
vardag | |
Upp