bajslukt

Igår cyklade jag till Julia.
Vi såg på Thelma och Louise. Men det vet ni ju redan.
Den filmen är så himla bra. Det är mitt filmtips idag.
Jag cyklade själv hem sen på natten.
Jag var livrädd, och när jag kom hem var jag anfådd hela natten.
Nej, där överdrev jag lite, men jobbigt var det.
Jag cyklade för mitt liv.

Så fick jag sova ensam inatt igen.
Och jag hatar det.
För att känna mig trygg måste jag ha täcket över örat, gosa ner ansiktet i kudde, lyssna på mina egna andetag och krama min nalle. Hårt.
Jakob behöver bara vara där. Bara jag hör hans andetag och att han är nära. Då är jag trygg med en gång. Vi skulle kunna sova i en lejonbur, jag skulle somna tryggt ändå.
(Okej, kanske inte, men ni fattar vad jag menar!)

Idag vaknade jag av att min kära granne trimmade hela diket utanför sitt hus. Det är det värsta jag vet, trimmer eller gräsklippningsljud när jag sover. Det kvittade ju ändå, för jag var ändå tvungen att gå upp och jobba.
Tiden på jobbet gick så långsamt idag att jag höll på att bli galen. Jag bara plockade upp massa varor, och de tog aldrig slut.
Fast, hela den här veckan har gått långsamt. Det känns som att tiden står stilla. Det blir aldrig fredag. Denna veckan känns som en månad :(
Föresten så var det en kund som luktade bajs idag. Alltså, som att personen hade bajsat på sig. Jag fick gå långa omvägar runt den.

När jag skulle hem luktade det bajs ute också. Som tur var, så var Emma och hennes mamma och handlade, så jag fick åka med dem.
Mormor, morfar och August var hos mig när jag kom hem.
Jag har inte badat idag. Jag känner verkligen inte för det.


xoxo
vardag | |
#1 - - Fihnisen:

Älskar dig<3

#2 - - sarah:

HAHAHAH bajs <3

#3 - - sarah:

HAHAHAHAH bajs <3

#4 - - sarah:

hur jobbigt att det kom två gånger...?

Upp