vacker?

Idag satt/låg jag i sängen och kollade på kanalen E. Där kom det en lista på de 10 vackraste leendena. På femte plats kom Scarlett Johansson. Då slog det mig hur vacker hon var. Jag har sett henne i tidningar, läst om att hon har varit utsedd till den sexigaste kvinnan på jorden, men det var inte fören då, på tv, i högst fem sekunder som jag förstod vad alla pratade om. 




Om ni inte tycker att hon är vacker, vem är det då?
Jag vet i ärlighetens namn inte vad hon har varit med i för filmer. Jag vet inte om hon spelar bra, jag vet inte om hon sjunger bra. 
Nu är det inte så att jag har blivit lesbisk eller något om ni nu skulle få för er det, jag vill bara att ni ska SE det som jag har missat. Hon är inte size zero, hon har kurvor och hon är superfin!



Jag vet precis vem jag skulle ha som kändiscruch om jag var en man. 
Men nu är inte jag det, och jag har en manlig kändiscrusch istället - om det är någon som har missat det?
De två har ingenting gemensamt förutom att deras efternamn slutar på samma bokstav.   
Han var på TV precis. Jag kan fortfarande inte förstå min rekation när jag ser han - jag skäms för mig själv . Hur ska det gå om jag träffar honom på riktigt? Stackars honom.





xoxo

| |
Upp