en stycken pinsam bekännelse

Jag har en väldigt pinsam sak att bekänna, (och nej, Felicia och Jakob, jag ska inte skriva om min upptäckt) en sak som jag borde tagit reda på nu.
Eller förlängesedan.

Här kommer det då.
Jag fattar inte våran spökvandring.
Jag har själv varit med, gjort sminkningar och spelat i den,
men jag har ingen aning om vad som händer. Egentligen.
Louise blåser ju av allt, hon är regissören, men är sabotören med i själva teatern som hon regisserar? eller saboterar han hennes verk?
Nej, jag vet inte.
Och snälla, om ni vet, berätta för mig.
För det är rätt pinsamt att inte veta.

xoxo
| |
#1 - - f:

JAG TYCKER DU SKA BERÄTTA DIN UPPTÄKT!!! :D



som jag har uppfattat det så är sabotören på riktigt och sabbar verkligen för louise... det är så jag har fått det förklarat för mig i alla fall!

#2 - - Louise:

Jag fattar inte heller.. Men jag har aldrig tänkt på det heller. Det är rätt förvirrande slut, det tror jag alla tyckte.

Upp