majs

Hej alla underbara bloggläsare.
Nu sitter jag här vid datorn och bara tar det lugnt. Det var så längesedan jag skrev nu att jag inte ens orkar skriva allt. Har i alla fall tränat, börjat skolan, jobbat och pluggat. Typ.
Kollade på 90210 igår - det var så mycket bättre än jag kom ihåg!
Jag hade också bestämt mig för att börja kolla på serien fyra bröllop, där fyra brudar går på varandras bröllop och ska sedan betygsätta olika kategorier och den som får högst poäng vinner en smekmånadskryssning till karibien. Det var ganska roligt med samtidigt så jävla frustrerande att kolla på. En kvinna var verkligen emot allt - kändes det som. Klänningen kunde inte vara så, det passar inte på bröllop. Inte heller maten som de serverade passade på bröllop. Då kände jag såhär - men vilken TUR att du inte ska ha den klänningen och maten till ditt bröllop! Men sedan måste man ju se ur ett annat perspektiv. Den här kvinnan som gifte sig kanske passade bäst i sin svarta klänning - man kan ju inte säga att svart inte passar på något bröllop, för det beror ju på till vilket bröllop man går.
Ska man vara med i en sådanhär tävling får man inte vara trångsynt och inte heller försöka vinna till högsta pris, och då medvetet sänka poängen till de andra. Punkt slut.
Jag plockade precis upp mitt valkort ur soptunnan. Jag vill göra skillnad, men jag vill inte bara läsa/lyssna på ett parti, utan jag vill veta vad alla står för.

Här kommer föresten bilden på mina bilar som jag har lovat!


Och så fyllde min pappa år idag. Grattis till honom <3

xoxo
vardag | |
#1 - - John:

men varför säger du att det var längesedan du skrev när det inte alls var det? tar ju bara tid att skriva/läsa... lisa :D

#2 - - f:

Åh vad fina dom var! :D

Upp