poolbad och sur tant

Jaha, nu sitter jag här igen.
Borde verkligen skriva ett inlägg i min blogg om vårt ekosystem.
Jag borde pilla med Ylvas uppsats.
Jag borde skriva ett blogginlägg om spökvandringen till estetlogen. Vår blogg på estet - tycker verkligen att ni ska kolla in där, och väldigt gärna sprida den vidare!
Men det gör jag inte. Jag ska mysa med min älskling ikväll och får försöka göra det där i helgen, eller nästa vecka.
Vi har startat poolen och Jakob var först i. Idag var det tio grader - så han passade på att doppa sig lite. Vi har varit och handlat och ska snart göra hamburgare. Så jävla gott!
Så har jag missat att skriva att vi har haft provsminkning på barnteatern. Riktigt bra blir det! 
Nej, nu ska jag se på fyra bröllop. Såg igår också, efter att jag bloggat och jag smäller snart av på den här kvinnan. Är så jäkla sugen på att höra vad hon INTE har att klaga på idag!
 
höhö, slänger upp en liten bild från sminkningen.

xoxo

vardag | |
Upp