rea och HLR

Idag var jag och Johan uppe med tuppen för att gå på mellandagsrea. Jag gillar inte reor. Inte Ullared heller. De har nämligen något gemensamt - galna människor som shoppar för att det är billigt. Folk som river i saker, har superbråttom och inget tålamod. De är så fokuserade på vad just de ska göra att de kör över precis alla andra. Sedan är det köerna. Jag som har världens sämsta tålamod pallar inte för långa köer.
I vissa affärer tvingades jag vända för att det var så mycket folk.
Jag hittade i alla fall lite grejor medan Johan fick med sig halva Skövde hem ungefär.
När vi kom hem hade vi HLRträning med mamma och pappa. Ganska bra, jag är verkligen en vän att lita på. Skulle ni få hjärtstopp så vet jag nu precis vad som måste göras!


jag och minianne. vi är bästa polare nu. räddade hennes liv.

xoxo
vardag | |
Upp