kommer jag ens få körkort..?

Jag håller på att bli galen. Jag har ungefär en miljon saker att göra.
Plugga, för det mesta. Försöka få tiden att räcka till till allt som ska och måste göras. Varför kan man inte bara få göra lite saker man VILL göra också?
Jag var så trött idag att jag höll på att svimma. Jag somnade vid skåpen i skolan. Sittandes.
Stod ut med skolan tills klockan var två, då befann jag mig, flåsandes och svetten rinnandes, på trafikskolan och körde ett tag. Kul att jag kör så dåligt att körskoleläraren skrattar åt mig. Eller mer med mig kanske, för jag skrattade också. Hon tror att jag klarar det. Hoppas, hoppas!
Gick hem till Jakob - såg honom i fem minuter innan han skulle gå. KUL.
Påväg hem var det kö, för att två bilar hade krockat i Varnhem. Som tur var det västa över när jag kom dit.
Nu måste jag plugga. plugga plugga.
Vi gör om i tvättstugan också. Utan massa grejor där är den så himla mycket större! :o

xoxo
vardag | |
Upp