thilda och jag

Idag har jag än en gång bevisat för mig själv att jag är en shopaholic. Skulle köpa present till Emma - det slutade med att både jag och Thilda brände mer pengar än vad vi hade tänkt.
Fast jag har alldeles själv åkt till Skövde och parkerat på Willys, utan att köra fel, köra på någon eller krockat. Jag är superstolt :D Fast när vi var färdiga med shoppningen så åkte vi upp och ner i parkeringshuset ett tag innan jag kom på att bilen stod på willys parkeringshus - inte commerces..
På förmiddagen hade vi besök - annars har jag inte gjort så mycket mer idag.
Bakat.
Börjat packa för kusten.
Just nu så känner jag att det inte är någon idé att "tänka smart" i packningen och ta med så lite som möjligt. Nu packar jag allt jag vill ha med, så får vi se sen. 


min säng. jag vet inte vart jag ska sova inatt.....

xoxo
vardag | |
Upp