hej alla mina underbara läsare

NI FINNS JU TROTSALLT.
Gud vad härligt. Fast statistiken kan väl inte ljuga.

Idag har jag varit i skolan precis som vanligt. Busat med mina kompisar precis som vanligt. Haft lunchmöte precis som vanligt.
Nu kan ni som är intresserade av vad jag gör på mitt flummiga knasprogram läsa bloggen som jag och mina kumpander i marknadsföringsgruppen har skapat. Fast jag lägger inte ut adressen än. Vi har inte startat den ordenligt än.
Jag kom hem och skärpte till mig och satte igång med Ylvas jätteuppsats. Min frågeställning är så himla... svår typ. Hur ska man kunna resonera om vad som är vackert?

Det är så himla mycket roligare när man vet att det är folk som läser. Bara så ni vet.
Imorgon blir det teater hela dagen, plus jobb på eftermiddagen och på lördag är det utgång! Senaste gången var Daniel Adams-ray och det var ju cp-längesedan :(

xoxo
vardag | |
Upp