tandläkaren utan pappa

Jaha, nu sitter jag här igen. Blirbara något lite snabbt, jag har egentligen inte tid.
Fast jag är ganska duktig om jag får säga det själv. Oerhört produktiv.

Jag har inte gjort så mycket de dagar jag inte bloggat... Igår skulle jag pluggat och tränat, men mormor och morfar var och hälsade på när jag kom hem, sedan kom det ett mc-gäng och våldgästade. Hhaha, nej, men Gustav, Emmy, Elin och någon till... Det är så roligt att de bara kommer åkande och hälsar på ibland :) Så spontan önskar jag att jag också var!
Så det blev bara att träna ett sex and the city avsnitt på orbitrecen och inget plugg.
Idag var jag hos tandläkaren. För första gången helt själv. Det var ganska tomt och tråkigt. Jag har alltid haft med mig pappa annars. Jag har ju haft räls och grejor, så han har alltid troget skjutsat mig en gång i månaden till tandregleringen för att de ska fixa och trixa. Nu är det slut med det :( 
Imorgon ska jag ta bilen till skolan. Utan Amanda. Vad tomt det kommer bli :(
Jag träffde min favoritemma på bussen hem från dstan idag föresten. Det är så kul att träffa folk man knappt ser längre!

Nej, nu ska jag plugga lite matte. Eller bara se på tv. 
xoxo 
vardag | |
Upp