Borås?

Sitter i bilen på väg hem till Borås där jag har spenderat dagen. Jag har dock inte mobilt bredband (men vill verkligen skaffa det efter den här resan) så jag får ladda upp inlägget när jag kommer hem!
Imoses sov jag och mamma länge, sedan gick jag upp, gjorde mig iordning och packade det sista. Sedan bar det av. Vi kom till ett litet stället utanför Borås där i vi käkade taimat på någon minirestaurang. Klockan ett hade jag tid i en fotostudio där jag provplåtades för en fotograf. Det gick jättebra, men det var så jävla jobbigt. Modellerna på topmodel får det verkligen att se enkelt ut – plus att de gör ungefär 100 gånger mer komplicerade grejor än vad jag gjorde!



Efter några timmar var vi klara, hade mätt mig, skrivit kontrakt och jag fått bilderna så åkte därifrån. Jag var så hungrig att vi stannade och åt på McDonald – typ sista målet där nu om modellkarriären sätter fart :(
Nu längtar jag efter att få komma hem, kela med katterna och spela lite Wordfeud.
xoxo

vardag | |
Upp