det löser sig

Jag kom upp, hann äta frukost och somna till lite på pooldäck innan min man stövlade in. Innan vi begav oss till Falköping åkte vi till Ica, för där hände det grejor. Vi gick tipsprommenad. Åt korv, bröd och ost. Pratade med hela byn typ. När vi kom fram till Falköping var vi upp och gick på berget. Stötte på en huggorm och en ekorre och Robin tyckte att Kolmården verkade överskattat. Jag stod i Mössebergs djurpark och kollade på bebisgetterna i en timme innan vi åkte hem. På kvällen träffade vi Louise och Alexander och vi spelade bowling och lagade mat. Himla bra dag!
Idag när jag kom hem så tänkte jag väl plugga matte, men hjälpte till lite hemma istället. Jag och Johan åkte runt och gjorde ärenden till mamma. Kommer sakna min bror en himla massa när jag är borta känner jag. Idag när vi vrålade som bäst till radion slog det om till reklam och han bytte kanal. never mind i will find someone like youuuuuuu
"JÄVLA HELVETES ADELE, FINNS DET NÅGON SOM LYSSNAR PÅ HENNE FORTFARANDE!?! Hennes jävla skrot går ju fan på radion varje dag!" Han byter tillbaka till reklamen. Jag skrattar så jag knappt kan styra. Han muttrar om min dåliga bilkörning. Jag släpper av honom vid affären och låtsas åka ifrån honom. 
Mormor och morfar kom och firade mamma som fyller år imorgon. Vi har fikat, vid poolen som vi äntligen fyller upp och ska starta igång nu. Då är det sommar på riktigt. Städat mitt rum, rett ut massa krångel som jag alltid försätter mig i. Hjälpte mamma att så lite i vårt land också, Tydligen gör jag inget rätt - för tätt, för glest. För mycket, för lite. Mycket lättare att så på Sims ju.
xoxo
vardag | |
#1 - - glenn:

Hahahahahahahahah

Upp