27 januari

Idag var jag och mamma i Skövde. Var inne på Gina och såg massor jag ville ha, men det slutade med ett linne på bik bok - bättre för plånboken. Jag bytte till mig ett par nya skor efter att min vänstra sko gav upp, (sulan lossade,) medan den högra var i samma skick som när jag köpte den.
Köpte presenter till Robin också, som fyller år på tisdag. Det blev nog bra, får vi hoppas.
I veckan har jag jobbat, som jag skrivit. I torsdags mådde jag mysko, kom hem och somnade i soffan (som jag aldrig gör typ) var hängig och dödstrött, mår fortfarande inte helt bra. Vet inte vad det är, kändes som att något var på väg, men att det försvinner nu, att det aldrig bröt ut liksom. Kroppen alltså, man är ju rätt utsatt när man jobbar med barn också.
Nu väntar en ny vecka med jobb, och jag hoppas jag får höra från de jobb jag sökt också!
xoxo

vardag | |
Upp