EGO

Igår var kastade jag och Amanda oss iväg till Skara för att se på bio. Efter en extra runda i rondellen, snedparkering och snabb gång till bion kom vi fram. Vi hade inte bokat i förväg, kastade våra presentkort på henne i kassan, valde lite biogodis och hann in precis innan filmen skulle börja. Det var så himla mysigt, att kunna komma dit och bara få plats i salongen, strunta i vad det stod på biljetten och sätta sig vart man ville, kunna lägga upp fötterna på sätet framför. Så blir det när man går i lilla Skara.
Filmen vi såg hette Ego, och var riktigt bra. Sevärd! Hade inga som helst förväntningar och kanske var det därför jag tyckte den var så himla bra. Så rolig, samtidigt väldigt fin, berörde verkligen.
Som tur var lyckades jag hålla mig hela filmen utan att gråta. 
 
 
Efter filmen åkte vi hem till mig, åt god mat och bara pratade om allt och inget. Nu när vi inte jobbar ihop så ses vi inte så ofta som förut och det är svintråkigt.
Bra kväll! 
xoxo
vardag | |
Upp