30 juli

Idag är det flyttdags. Igår åkte vi med två lass till lägenheten och idag ska resten bort. Jag kommer missa allt det "roliga" med att bära möbler för jag jobbar idag. Ibland har man tur med fina vänner som hjälper till!
Igår började jag städa. Skurade toaletten i timmar igår, jag trodde att jag skulle dö. Vrickade tummen, mögel på hela kroppen och var allmänt helt slut efter ha skrubbat hela duschen ingående med diskborste. Efter att få pratat med flisan någon timme, så orkade jag gå tillbaka till min uppgift och toaletten har nog inte varit såhär fräsch sedan de byggde den.
Jag är så himla glad, exalterad. Igår gick jag runt och småflinade när jag plockade upp lite krukor och sånt i fönstren. Hehe. Nu äntligen vill jag åka till IKEA och handla och sedan inreda! Har ju haft inköpsstopp eftersom vi inte vet vad som får plats och inte, typ.
Igår kom Robin hem också. Min finaste och jag var så lycklig. Ville inte lämna honom en sekund. Var som en liten svans efter honom hela kvällen. Sista tiden nu har jag tänkt "nu är det fredag, då är det bara lördag och söndag, sen kommer Robin hem". Han hade haft det jättebra, och brun var han också. Och fin som han är hade han letat och letat i tusen affärer efter lite presenter till mig. Så himla fin är han. Det han fick av mig när han kom hem var en kram av mig full med mögel och skitiga diskhandskar, haha!

vardag | |
Upp