28 juni - alanya

Jag är helt säker på det där med brännskadorna nu. Det har bildats små blåsor och det är rött, julgranskulerött. Det gör mig lite orolig.
Idag har det varit mulet, nästan hela dagen. Jag är fortfarande noga med insmörjning och ligga i skuggan. Vill aldrig mer känna den här smärtan. Men annars har jag fått färg, om man jämför med hur jag brukar se ut. Bredvid Robin ser jag ut som ett spöke, som vanligt. Han ser ut som en pepparkaka, en lite bränd. Så jäkla brun är han.
Annars gör vi inte mycket alltså. Äter, solar och badar. Spelar lite kort. Kollar på fotboll.
Igår gick vi en sväng och shoppade lite. Jag köpte en keps för att skydda mitt svidande ansikte. Sen låg vi på rummet och såg på fotboll. Med tyska kommentatorer. Tråkigt kanske det låter som, och jag som varken gillar tyska eller fotboll trivdes ändå. Man orkar inte så mycket. Man gör inget, man orkar inget. Och på semestern är det okej.
Men ikväll ska vi iaf till alanya och festa. Så vi inte blir för gamla och tråkiga, haha!
xoxo

| |
Upp