29 juni - alanya

Sista dagen i Turkiet, bussen till flyget går halv sex. Just nu ligger vi på terassen och pressar det sista. Jag också.
Har täckt över bröstet som jag numera fjällar på, så jag är halvt vit halvt brun.
I torsdags åkte vi in till alanya och festade. Jag och Robin var på skumparty men sedan drog vi oss tillbaka till the Doors. Jag hade druckit lite för mycket på väldigt lite tid, men kände inget föränn tidigt på fredag morgon, så igår tog vi det väldigt lugnt.
Det var turkisk kväll på hotellet så vi käkade massa konstig mat, gick och köpte godis och kollade på MTV tills vi letade oss ut till showen, som bestod av några glada, skrikande turkar som dansade folkdans som var så lätt att alla kunde vara med - såklart.
Jag lovar att jag kommer uppdatera med en bildbomb från resan när jag kommer hem.
xoxo

| |
Upp