20 oktober

Jag har hittat ett hem till Namo. Ett par som verkar himla bra, och det känns bra. Jag är ledsen att lämna bort henne men ändå lättad. Jag var verkligen helt säker på att ingen ville ha henne, men det har löst sig. Om allt går som planerat åker hon om en vecka och jag ska mysa sönder med henne tills hon längtar bort från mig för att jag är så jobbig.
Igår köpte jag en "förlåt att jag åker till Australien" present till Robin. Jag och Flisan gick på spökvandringen. Så härligt att träffa lite esteter och gamla lärare. När jag kom hem var jag inspirerad och beställde hem en hel drös kataloger på utbildningar. Ska ta tag i den där eventuella praktikplatsen också. Jag blir himla taggad av att läsa, men samtidigt lite stressad. Jag vill läsa, men vet inte till vad. Jag har precis fått ordning på mitt liv och ska jag läsa måste jag flytta på mig igen. Jag vill resa mer, men samtidigt vill jag utbilda mig och få ett jobb, göra karriär.
Någonstans där i smeten står jag och stampar.
Men nu lägger jag det åt sidan och bara ser på andras jobbiga problem. Dags för greys!
xoxo

vardag | |
Upp