23 augusti

Jag fick be Johan hjälpa mig att stänga i måndags, och spöket höll sig borta. I tisdags pratade jag med en av mina kollegor som är lite mer "andlig" av sig och hon bekräftade att det var någon som var och hälsade på oss i affären.
Jag vet inte om jag tror på det där. Det låter verkligen som att det är någon som är ute i affären, men det måste finnas en logisk förklaring. Det är jag, jag vill ha logiska förklaringar. Inget spöke.
Men jag kan ännu inte stänga själv, mamma har fått komma upp och hålla mig sällskap. Inte henne emot, hon tjuvläser tidningarna medan jag går och fixar. Win win situation!
I onsdags träffade jag Amanda en sväng efter jobbet. Hon fick en present av familjen för hon tog hand om katterna när vi var på kusten och vi låg i soffan och pratade, myste med hennes kisse (JAG VILL OCKSÅ HA EN KATTUNGE!) och kollade PH. Dock tycker inte det verkar lika kul som förra året..
I torsdags var jag ledig, så lyckades klämma in både gym och en joggingrunda. Väldigt stolt över mig själv! Det är så svårt att få tummen ur och springa när det är så dåligt väder, men jag vill verkligen behålla den lilla kondis jag faktiskt byggt upp, så det är bara att bita i det sura äpplet. 
Igår jobbade jag hela dagen och sedan åkte jag hem och fixade mig. Bella kom hit och vi drack drinkar och sedan drog vi till Skövde och träffade Raina och gänget. Dansade lite, fick ont i fötterna, har fått en bula mitt i huvudet (?)... Bra kväll och kul att festa bara tjejerna för en gång skull. Har antagligen skickat massa konstiga snaps och tagit emot snaps jag inte svarat på. Förlåt iaf.




Idag har jag mått som jg förtjänat och Robin har varit helt underbar, köpt saker, lagat mat och fixat. Så fin! 
Nu ska jag fortsätta mitt SATCmaraton!
xoxo
vardag | |
Upp