25 augusti

Helgen var en riktig slapparhelg. 
Enda gången jag ens ansträngde mig var när vi var på trippeldejt med vännerna på Olearys och kände att det gick inte gå dit ner i pyjamas, haha. Väldigt trevligt var det iaf, och Robin drog vidare efteråt medan jag låg i soffan med tjejerna på SATC. 
Gårdagen var också lugn, träffade Amanda och Bella på eftermiddagen, vi fikade och pratade om allt. Sa hejdå till Bella som ska flytta nu, så stolt över henne. Hon verkar så himla cool med allt och det ska bli så himla kul att få åka till Umeå och hälsa på sen! 
Fick lite lätt panik efter den här oerhört slappa helgen, bara massa gott. Så vi gick till gymmet imorse och jag tränade tills armarna nästan gick av. Bokstavligt talat, Robin fick säga till mig att sluta för han trodde jag skulle lyckas bryta av dem. Kommer säkert ha äcklig träningsvärk imorgon, men då ska jag springa istället. Känner att jag måste utmana mig själv nu, springa längre, lyfta tyngre. Önska mig lycka till...
Och så är det ju det här med att veta vad jag ska bli. Jag kan liksom inte riktigt släppa det. Det är så mycket jag kan, och så mycket jag vill. Men, jag kan inte sätta fingret på vad. Jag önskar jag bara visste. Istället för att göra varenda test och läsa varenda utbildning. Bara veta, pang. Det var ju rörmokare jag ville bli. 
Men nä, så enkelt är det tydligen inte i livet. 
xoxo
vardag | |
#1 - - Beatrice :

Ramlade över din blogg och måste bara säga att det är väldigt skönt att höra om någon annan som inte vet vad den vill bli eller vad den vill göra! :)

Upp