24 juli

Spinning imorse. Kom sent. Hoppade på cykeln, började trampa. 
Det var jobbigare idag än förra veckan. Vet inte om det var för att jag visste vad som väntade. Eller för det var så varmt att jag svettades från mina underarmar, precis som i Australien.
När instruktören satt där på sin cykel och skrek "snabbare! Öka tempot! Mer! Och nu, håll tempot". Så kände jag bara vaddå? Mina ben rörde sig inte. Jag kämpade som ett djur, och jag var bara glad att jag ens trampade. Det var som att mina ben inte lydde mig. 
Och jag ska inte tala om när hon ropade på oss att öka motståndet. " ett helt varv, minst!" MINST?! Jag var glad att jag ens orkade böja mig ner till snurrmojängen och lägga på lite motstånd och sedan låtsas att det var jättetungt fast jag typ inte hade vridit något alls. Jag kom knappt upp för trappan efteråt. 
Det var väldigt lugnt på jobbet idag. 
När jag kom hem hade jag tänkt att göra massa saker, men hamnade i soffan framför GG. Istället för att städa så målade jag naglarna. Så kan det gå. 
xoxo
vardag | |
Upp