27 juli

Helgen har gått fort. Den har börjat göra det nu när man vant dig att ha hellediga helger. 
I fredags lät jag kroppen vila, den fick en sovmorgon och efter jobbet gick jag och Robin till olearys och käkade. Vi firade helg, löning och att han fått ledigt så vi kan få resa! Väldigt mysigt, väldigt gott, och när vi ätit färdigt gick vi raka vägen hem och lade oss i soffan och såg på GG.



I lördags gick vi upp tidigt för att gymma, handla och åkte till panka där vi träffade massa kändisar. Till Robin stora besvikelse ville hans nya flamma Astrid sitta i hans knä, och när det började mulna på blev han lite otålig så vi fick åka hem och förbereda oss för kvällen.
Vi gick till Jirre där det var lite festligheter på gång och sen åkte vi till Ströget "FÖR ATT KOLLA PÅ BILAR". Eller något sådant. Träffa massa trevligt folk, käkade lite men sedan gick vi hem för vi skulle upp tidigt idag.



Kusinerna serverade god kebab!






Flisan hämtade mig halv elva och vi åkte till Jönköping en sväng. Hon behövde lite smakråd och jag säger aldrig nej till lite shopping. Jag lyckades hålla i plånboken riktigt bra, och utökade bara nagellackssamlingen och smyckeskrinet lite. Stolt över mig själv! Flisan hittade tyvärr inte det hon skulle ha, men vi hade det himla bra ändå! 
Vi lyckades ta oss hem i världens oväder, strömmen gick så jag kunde inte göra något, utan fick roa mig med att organisera om i strumplådan och vika tvätt. Som tur var kom strömmen tillbaka ganska fort, så jag kunde städa som jag tänkt. Nu har jag sett på film, lite GG och ska snart sova. Imorgon ska jag upp tidigt och gå en sväng hade jag tänkt. 
xoxo
| |
Upp