15 juni

Jag har haft en lat dag idag. Fast jag har ändå hunnit med en del.
Jag har varit i huset i helgen. Robin har spelat fotboll och sett på fotboll och då kan jag lika gärna vara i huset och umgås med familjen.
Igår var jag på gymmet sen hämtade mamma och pappa mig. Vi åkte hem och käkade det sista av studentmaten och sedan åkte jag och hälsade på Amanda. Alltid lika mysigt att träffa henne. Vi satt mest framför datorn och kollade på gamla bilder och filmer. Längtade tillbaka till ridläger och allt möjligt roligt vi gjort. Jag saknade min gamla kropp, haha! Jag lärde henne till skara så hon kunde festa hela natten, och jag åkte hem och åt godis och började kolla på Gossip Girl.
Idag har som sagt varit lugn. Jag solade på förmiddagen, hjälpe mamma lite och sedan sprang vi en sväng. Väldigt jobbigt och väldigt varmt. Det gick bra faktiskt, men tungt, eftersom jag körde ben igår.
Vi åt lite kräm och smörgås (jag vet, verkligen hälsosamt), sedan låg jag på altanen och såg på GG tills vi skulle äta kvällsmat och sedan åkte jag hem. 
Nu har vi städat här hemma och jag fick tummen ur och strök lite. Har hänt typ en gång sedan jag flyttade hemifrån.
Nu börjar jag tröttna på den här fotbollsmatchen så jag ska nog sova. Jobb imorgon, taggad!

Jag och Robin åkte till balen i Lidköping i fredags. Såhär stilig var det lilla UFO-t!
xoxo
vardag | |
Upp