23 juni

Herregud vad längesedan det var jag bloggade sist! Borde verkligen skärpa mig men det finns så mycket annat att göra hela tiden. Som kolla GG tillexempel!
Veckan som gått har varit bra. Tre dagar ledigt var en riktig lyx och midsommar var trevlig men kall. Vi var hos Mackan och Johanna och grillade, åt jordgubbar med glass, spelade kubb och bara umgicks. Blev inte så sent, vi var ganska trötta. 














Jag har varit hemma i huset en del när Robin har jobbat och så, det har varit mysigt. Snart måste jag verkligen få tummen ur och bada lite, det är så himla skönt i vattnet. 
Jag tror att jag inte badar för att jag är så lat. Byta om, bli blöt, torka... Ja, allt är ju en process. Och nej, kanske inte så ansträngande, men som jag sa. Jag är lat. 
Sen beror det nog på att det är så kallt att sluta bada, att tillslut måste man stå där och frysa. Hu, jag gillar inte att frysa!
På jobbet blir det lite kallt, så igår gav jag mig ut på jakt efter den perfekta koftan och jag blev nöjd! Skulle egentligen köpt ett par joggingskor också, men de var slut i min storlek. 
Inhandlade istället en massa annat som jag egentligen inte behövde, så nu längtar jag efter lönen. Kommer lagom till Bråvalla! 
xoxo
| |
Upp