Smilla

Hela helgen har jag varit hundvakt.
Jag har varit ute mer än någonsinn förut och faktiskt rört på mig. Även fast jag har fått släpa hunden efter mig.
Ibland ville hon liksom inte gå, hon bara stod still på vägen och tittade på mig med sina söta valp-ögon som sa; måste jag gå?

Igår vid sju träffades jag, thilda, ems, ellen och julia uppe hos emmas bror och hade en myskväll som hette duga! Det var längesedan jag hade en riktigt bra kväll med godingarna, och detta var verkligen behövligt! :D
Vi åt tacos, kollade på melodifestivalen och spelade spel. Helt sjukt var roligt man kan ha genom att förklara ord!?

I alla fall, idag innan Smilla skulle hem så låg jag framför tv;n och passade på att slappa medan resten av familjen var på möte. Vi låg och kollade på a secret life of a american teenager då jag kom på att hon kanske behövde kissa innan hon åkte. Så jag tog på mig och öppnade dörren. Ville hon gå ut? Nej, verkligen inte. Jag knuffade ut henne i snön, vi gick tre meter från dörren, hon kissade och sedan skyndade vi oss in och kastade oss i soffan och käkade glass. Man blir som man umgås har jag hört.

Föresten! I fredags när jag var och handlade med mamma så hittade jag MIN bok som hette Stora boken om prinsessor! :D derru sterner!

det blir inga bilder för att PC studio vägrar att sammarbeta :(





xoxo
vardag | |
Upp