27 mars

Ja, tji fick jag för att jag var tvungen att gå till gymmet igår. Var trött och koncentrationen var inte på topp, retade mig på Robin och måste gjort något fel, sträckte båda knävecken(typ) och nu äter jag värktabletter för annars kan jag inte röra mig. Inatt kunde jag inte sova, idag har jag inte kunnat sitta för länge på samma sätt för det har gjort så ont. Hoppas på en bättring imorgon!
Jobbet gick bra ändå, vi kämpar på. Har lite personalbrist men det går bra. Idag några barn klätt ut sig och vi åt påskbord till lunch, jag blev så sugen att jag var tvungen att smaka lite!
Tog bussen hem och skulle egentligen göra några ärenden i centrum, men jag kom till stan senare än jag trott och benen gjorde ont, så jag städade hela lägenheten istället. Eftersom jag inte gjort det på längre (och han som faktiskt bor här inte kan städa) så var det dags. Det är så skönt när det är precis nystädat här. Robin äter ju ägg hela tiden nu, så det är skal precis överallt. Blir tokig. Men trots att han är dålig på att plocka upp efter sig är han bra på annat, att laga mat och säga rätt saker vid rätt tillfälle tex :)
Nu på kvällen kom Louise och hälsade på. Vi satt och pratade, lagade lite mat och använde våra köksstolar lite (jag och Robin sitter alltid vid tvn). Det var väldigt härligt att träffa henne, och vi ska ses nästa vecka igen.
Nu har jag krupit ner i sängen och ska försöka sova. Det är inte alltid så lätt när man är själv, var längesedan nu.
xoxo

vardag | |
Upp