6 december

Har haft en gym-fri vecka. Eller rättare sagt, träningsfri. Har inte ens tagit en ordentlig PW, utan bara en liten prommenad med Robin för att få lite luft. 
Känner mig lite förslappad, men en vecka utan träning behövde jag nog. För att ladda batterierna och få starta om lite. Nu är jag taggad på att gå på core-pass imorgon, känns jättebra!

Veckan har gått fort! Har haft fullt upp med jobb, både i charken och i kassan. Jättebra kombo tycker jag. 
Är fortfarande osäker i charken och jag tycker inte om att inte kunna allt på en gång (därför jag testade 10 olika instrument när jag var liten, men gav upp. Alla gånger.). Jag vill vara fullärd efter bara några få gånger, men så funkar inte jag. Jag måste öva öva öva och nöta in informationen. 
Därför är det lite kul att vara i kassan emellanåt för där kan jag så mycket redan. 
Bästa skinkan i disken!

I eftermiddags kom mamma hit. Vi drack glögg och åt pepparkakor och lussekatter. Satt i soffan och pratade. Åt godis.
Sedan bjöd hon mig på kvällsmat på Gondolino, åt en jättegod pasta med räkor och pesto. 
Vi rundade av kvällen i soffan, framför en serie som jag trodde skulle vara bättre än vad den var. Vi hade hoppats kunna se Mamma Mia!

Jag är så extremt tacksam för min familj

vardag | |
Upp