4 november

Igår gick jag på BodyBalance. Det gick inte så bra. 
Jag är så extremt oflexibel att det är mer troligt att ett kylskåp blir världsmästare i gymnastik innan mig. Och jag försöker. Jag stretchar nästan varje kväll nu, men märker ingen skillnad. 
Annat jag gör nästan varje kväll är att se på nyheterna. Jag håller vad jag lovat på min lista! Jag har nu lyckats kolla så många gånger att jag vet vilka jag gillar att lyssna och titta på i rutan. En meteorolog till exempel, hon andas mitt i meningarna, medan han pratar. Extremt störande, kommer hon upp stänger jag av. Och en annan kvinna som är "rösten" i olika inslag på nyheterna, hennes sätt att prata kan jag inte ens förklara. Det är bara jobbigt att lyssna på.
Idag har jag haft en ledig dag. Vi har passat på att göra lite ärenden, jag har till exempel utökat min jeansgarderob lite. Väldigt roligt! Tänkte att jag passade på lite nu när jag faktist har fått ett jobb!
Nu ikväll var vi på gymmet, och det var första gången jag var där(igår gick jag bara på passet och gick hem sen). 
Jag är så extremt besviken, och tycker inte det är värt pengarna jag betalar. Sen är jag en person som måste få lite tid att vänja sig, men jag tror inte jag kommer ändra mig. Flera bra maskiner var borttagna, som jag verkligen har saknat under ombyggnationen och det var väldigt trångt. Sen har de nya maskiner, och det var väl jättebra. Men nej, inte nog för att locka mig att stanna. Som det ser ut just nu. 
Nu har jag kollat på LOST ikväll när Robin varit iväg, och snart ska jag krypa ner i sängen. Sov jättelänge imorse men nu är jag redan trött igen. Hade min kropp fått bestämma hade jag nog sovit dygnet runt!
xoxo
vardag | |
Upp