10 september

Jaha. Då jobbade jag som ett djur, och tacken blev en jobbig förkylning. Sen hjälpte det nog inte att jag festade sönder och samman i lördags heller. 
I måndags var jag ledig, kände mig inte så kry, men körde ett race hemma med massa städ och ärenden. I tisdags var det sämre, men jag jobbade. Och idag är min största bedrift att ha tagit mig från sängen till soffan. 
Har en fin pojkvän som tar hand om mig och kär vän som har erbjudit sin hjälp. Så skönt att veta att man omger sig med bra människor. 
Vi har iaf fått tummen ur och bokat det sista för USA, men bilen är fortfarande kvar. Vet inte varför vi väntar, men så har det blivit i alla fall. 
Allt är gjort, jag har till och med tagit hem min resväska och skrivit en packlista. Men jag har inte lämnat ut mina CVn än. Jag orkade inte i måndags och jag tvivlar på att jag gör det imorgon. Håll tummarna för att jag bara kommer hem om några veckor och allt löser sig. Det brukar det ju göra. Just nu vill jag ändå bara fokusera på att den här resan ska bli så bra som möjligt. 
xoxo
vardag | |
Upp