27 september

Idag lät vi bilen stå. Det var egentligen tänkt att vi skulle till Hollywood idag igen, men det här med att åka bil i L.A är ett helt företag alltså, och speciellt om vi bara skulle dit för någon timme eller två.
Så vi lade oss vid poolen och läste hela förmiddagen, sedan fick jag gå in eftersom jag brände mig lite lätt igår. 
Jacuzzin på hotellet, lagom varmt för mig. Och första gången jag badat sedan jag kom hit(!!!?!)

Vi gjorde oss iordning och gick till shoppingcentret och var där en liten stund. Jag suktade efter Michael Kors väskorna och letade efter rätt tröjor och skjortor som Johan beställt. Dock köpte vi inget, för det finns tydligen en stor outlet i Vegas som vi ska till. 
Vi bokade baseballbiljetter till imorgon. Vi har suttit och försökt lära oss reglerna nu en stund.
Det kanske låter konstigt att vi ska gå på något vi inte vet något om, men det ska bli kul att göra något riktigt amerikanskt. Inte vara så himla turistiga hela tiden. Och nu när vi kan basreglerna så ska det nog gå bra, haha. 
xoxo
usa 2014 | |
Upp