pluggpluggplugg

Blä, jag har suttit med mina läxböcker uppslagna ända sedan jag kom hem.
Men inte har jag orkat läsa.
Så kom jag på att vi hade engelska läxa.
Fy fan. Jag är så jävla trött.

Idag har det inte hänt så fruktansvärt mycket. Bara massa historialektioner, jo, en svenskalektion också.
Felicia och jag hade mycket, intressant, att prata om idag ;) 
Det känns som om det är torsdag, men hela tiden måste jag tänka att det faktiskt är onsdag, hur kämpigt det än är.

Jag ska försöka gå och lägga mig tidigt idag. Jag är så trött på mornarna. Någon annan som känner igen sig?

Förhoppningsvis kan jag, Felicia och Emanuel komma till Stenstorpsskolan snart och prata om det estetiska programmet. Det ska bli kul :D


Nej, nu ska jag försöka plugga lite till, sedan blir det sängen.
Vilket fruktansvärt tråkigt inlägg, men jag har nog bloggtorka.



xoxo
vardag | |
#1 - - f:

:D<3

Upp