spain :(

Idag har jag inte gjort mycket.
Vaknat av migsjälv. Gjort frukost. Tvättat. Suttit vid datorn. Krattat löv. Fixat hemma. Varit med Jakob. Duschat. Pratat med mamma som kom hem från Rom nyss.
Nu ska jag måla naglarna och läsa på mina engelska glosor.
Jag ska sova hos Jakob hela nästa vecka också, så jag måste packa en jävla massa - om ni ursäktar språket.
Och jag som är väldens sämsta packare!

Felicia berättade för mig att hon kom med i Spaninenutbytet. Och jag blev så glad för hennes skull! Och så fruktansvärt avundsjuk!
Jag tänkte på det idag. Den resan var så himla rolig. Jag fick se massa roliga saker och träffa så många nya personer, jag tänker främst på Sofía och hennes familj! Nu MÅSTE jag verkligen skicka mina ballerinakex som jag har lovat dem sedan jag kom hem därifrån :$




Åh, jag minns nästan allt som det var igår. Jag reser inte utomlands så ofta som jag vill, nu främst för att skolan är i vägen, men de få utlandsresorna jag har gjort var mest slappa vid poolen. Här fick jag resa runt och se saker. Träffa folk. Uppleva den riktiga spanska kulturen. Bli jagad av spanska killar och förlita mig på Jakob. På ett sätt så är jag glad för att de var så galna i mig.
Annars hade jag inte använt Jakob som min "pojkvän", och kanske inte upptäckt honom som en potentiell pojkvän heller, för den delen.
Så nu får väl jag gå och mysa med en av de bästa sakerna jag fick ut av spanienresan, min älsklingsJakob. Som är bara min. På riktigt. Utan massa galna spanjorer.

xoxo
vardag | |
#1 - - Pastels:

I love guest books, keep up the good work!

Upp