sjuk?

Just nu borde väl jag egentligen plugga eller ladda mentalt för vickis imorgon, men jag mår inte bra.
Det är inte ofta jag är sjuk, men just nu känner jag mig lika pigg som en gråsten.
Det händer inte så mycket i skolan. Jag kämpar på i alla ämnen, men idag så känns det lite som att hjärnan inte riktigt varit med. På svenskan somnade jag, och på sista lektionen gick jag hem och blev ompysslad av Jakob.
Kanske lite frisk luft borde göra gott? Ja, bara det att jag är ute minst tjugo minuter om dagen när jag väntar på bussen, och mindre frisk luft än så har jag fått hela tiden när jag gick i stenstorp, och jag klarade mig fin fint.

Julia kom hem till mig en liten stund efter skolan. Det var så härligt att ha henne här, min fina lilla pirat.
Som vanligt pratade vi om allt mellan himmel och jord, och skrattade som aldrig förr. Hon får mig alltid på så bra humör den där människan <3

Nu ska jag packa skolväskan, och se hur morgondagen blir. Just nu vill jag gå, men tror att det är bäst att stanna hemma. Bara för säkerhetsskull alltså.
Mamma vill inte att jag ska gå, än mindre springa vickis. Jag kan dö då säger hon.
Hur gärna vill hon att jag ska vara hemma? :)

xoxo
vardag | |
#1 - - J:

Jag älskar dig hjärtat

Upp