brunstig ko på Gekås

Jag spenderar inte bara de flesta av mina dagar på jobbet, utan också nätterna. Jag drömmer om att jag är där, på Ica. Pratar med kunder, stressar, ska föda barn, pratar med stamkunder. Jag borde få lite extra betalt så som jag sliter även när jag sover.
Idag lyckades jag och Robin komma iväg till Gekås tidigt. Redan vid åtta satt vi i bilen med trasig radio och pratade om allt vi kom på. Väl i Ullared var det kaos. Varuhuset var fullt och jag som vill ha lite space när jag handlar höll på att gå i taket flera gånger. Folk har aldrig hört talas om trafikvett- är inte kundvagnen typ ett fordon? Ingen hör talas om högerregeln, kastar sig ut trots att de kommer från mindre gångar och kör om och kör på varandra. Även ute på parkeringen beter de sig som tjurar runt en brunstig ko - alla vill ha parkeringsplats.
Tillslut fick vi nästan allt vi ville ha, för ett otroligt bra pris och så åkte vi raka vägen hem igen. Vi grejade till det i Robins lägenhet och den reser sig nu ur ungkarlsaskan. Jag har satt lite kvinnlig prägel på den. 
Annars har jag varit duktig och tränat. Det händer inte ofta. 
Jag kan inte bestämma mig, Sims eller sova?
xoxo
vardag | |
Upp