dagisvik.

Min första pulka är gul och min tvådje är faktiskt blå. 
Jag har vikarierat på dagis, igår och idag. Jag har spelat spel, busat, kramats och lekt i snön. Mitt huvud har gjort ont och jag är säker på att det är en reaktion på all frisk luft jag får. 

Igår efter jobbet så åkte jag till Skara och träffade Frida. Vi gick och fikade, och skulle prata om Londonresan, men vi halkade hela tiden in på andra saker som vad folk förväntar sig om att man ska göra när man tagit studenten, om att jobba eller resa och hur svårt det är att få jobb.
När jag kom hem åkte jag och min man och köpte godis och sedan strandade jag i soffan för resten av kvällen. Robin fick göra maten och jag fick se på Hells kitchen när han spelade cs. Sedan somnade jag innan de ens hunnit förbereda för öppningen av köket. 
Imorses så var jag inte alls trött faktiskt, kom iväg till jobbet och behövde inte kväva tusen gäspningar som igår. Men när jag stängde affären idag höll jag på att smälla av. Jag var hur trött som helst, det var kaos i affären. Nu andas jag. 
xoxo
vardag | |
Upp