28 september

Har krupit ner i sängen, är hemma hos familjen inatt. Har precis kommit hem från konstnatten. Nu när Robin inte var hemma tog jag mig tiden att åka runt och kolla lite med mamma och pappa, jobbar alltid annars. Det var mysigt, kom hem med kakor och en ljuslykta(såklart), men jag känner mig inte helt hundra. Har en fruktansvärd träningsvärk som inte ens är rolig längre(fick ta smärtstillande) och är sådär allmänt matt. Vet inte om jag snappat upp någon bacill på dagis av allt snortorkande, men jag ska jobba imorgon så hoppas på att jag bara är lite ur form.
Idag har jag inte gjort mycket. Skulle tvättat men maskinen var upptagen, typiskt. Gjorde lite ärenden och såg på greys hela dagen. Var på gymmet imorses men körde bara lite lätt. Dog ju typ.
Nu ska jag sova. Hoppas att allt det onda och tråkiga är borta imorgon.
xoxo

vardag | |
Upp