11 oktober

Sista dagen i det här paradiset. 
Det känns vemodigt, det är ju så skönt att bara läsa, lyssna på poddar och småslumra lite. 
Men vi blir ju rastlösa. Har haft så mycket på agendan att det nu börjar krypa i benen. Vi vill fortsätta. Upptäcka mer.


Sen börjar jag bli trött på att bränna mig. Man kan ju knappt sola mer än en halvtimme innan man har blivit röd. 
Idag så pressade jag några minuter längre än jag brukar, så är nu lite bränd. Dock har jag slarvat med ryggen, så ser ut som en dåligt gräddad kaka. Eller som Ross i Vänner när han har råkat spraytanna sig på bara ena sidan kroppen. 


Vi passar på att äta massa god mat, skaldjur såklart. I förrgår åt vi hummer som var fantastiskt god, och igår åt jag bläckfisk. Var roligare att leka med maten än att äta den, och det hade mina bordsgrannar väldigt roligt åt.

Idag passade vi också på att bada i havet när vattnet kommit tillbaka. Varmt var det också, till och med badkrukan Lisa simmade runt en sväng. Var nästan lite kallt att gå upp till och med, haha!

Vi har en liten kisse som bor på vår veranda. Får mig att sakna Sigg och Molly som tusan!

Vi har också mindre trevliga husdjur, men det är lätt fixat.


afrika 2015 | |
Upp