bajs

Jag är en liten styck arg. Och sur.
Det får jag väl komma till senare, så ska jag berätta om mina senaste dagar;
julafton var jag ju hemma med familjen, jag fick precis allt jag önskade mig, precis som den prinsessa jag är (a) haha! presentkort så att jag kan färga håret och gå på ansiktsbehandling, pengar och lite annat smått och gott som man alltid behöver. Ja! Ett par tofflor och en ny kalender fick jag också!
Dagen efter det åkte vi till min fasters nya sambo och firade jul med dem och hans släkt. Trevligt trevligt! Efter det åkte vi till minn fabror i Falköping och sov över där.
Igår åkte jag hem till Jakob <3 åkte pulka, fick julklappar av Hugo och Olivia. Sedan firade vi Elins födelsedag och såg på Sex and the City 2. Idag har vi bara tagit det lugnt.
Jag var tvungen att åka buss hem, hela vägen från Skara till Broddetorp. Det var jättekallt att sitta i Varnhem i tio minus, i bara leggings. Mina jeanslegging glömde jag hos Jakob, och mina linser. Jag blev dubbelsur.
När jag kom fram, gick jag hem i kylan och frös nästan ihjäl.
Det har bara varit dåligt ända sedan jag åkte från Skara, så jag ska nog trösta mig själv med lite Sex and the City avsnitt.

xoxo
vardag | |
Upp