shopping!

Idag trotsade jag det kalla vädret och var faktiskt ute!
Jag vaknade vid nio då pappa berättade att det var 22 minus ute. Då dog jag lite.
Sedan gjorde sig hela familjen iordning. Jag och mamma åkte till stan och pappa och johan åkte och fixade med amazonen.
Jag fick nämligen en förtidig födelsedags present idag. Mamma körde mig till elins esplanad och där fick jag handla kläder, för hon visste inte riktigt vad hon skulle ge mig.
Först hittade jag typ inget, men sedan hittade jag faktiskt en hel del. Ett par svarta jeansleggings (jag har letat efter det skitlänge och så hittade jag ett par som satt som gjutet! underbart!), tre tröjor, ett linne och en klänning. plus smycken som armband, örhängen och ringar.
Som tack bjöd jag mamsen på fika och sedan handlade vi lite mat och åkte hem.
Jag klädde på mig och gick ut och städade kaninburen. Det är verkligen asjobbigt att städa den när allt har frusit fast. Man får liksom hacka bort spånet :(
Efter det pluggade jag lite, kollade på tv, hjälpte till med maten och nu sitter jag här. Och nu orkar jag inte blogga mer. bilder på kläderna kommer säkerligen.


xoxo
vardag | |
Upp