bra inlägg!

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.
Det händer inte så hemskt mycket.

En grej som jag är glad för, är att jag inte orkade längre och åkte till vårdcentralen en fjärde gång i tisdags. Jag fick göra fler tester och fick ny medicin. Och idag är jag nästan helt bra.
Det gör inte ont när jag kissar och jag kan gå precis normalt.
Det äger verkligen!
En till sak som är bra, är att Jakob är här hos mig.
Eller inte just nu, han rakar sig medan jag bloggar.
Han sticks så nu, så jag fick schasa iväg honom :)
Det är så härligt att han är hos mig. Han är verkligen helt underbar. Häromdagen när jag kom på att han bara var min och hur glad jag måste vara för att ha fått honom som pojkvän började jag skratta av lycka.
Jag är med andra ord så himla glad just nu. Det känns som att det äntligen går min väg liksom.
Visst tar det emot att jag måste upp halv åtta imorgon och jobba, men på lördag får jag min lön, och då åker jag och Jakob till Gotland också. <3 Så jag blir ledig en hel vecka!
Jag har också lärt mig att bli trevligare mor kunder och faktiskt lyssna på dem. Häromdagen hjälpte jag en dansk med bensinautomaten. Jag som knappt fattar norska.

Fast i onsdags när jag stod och packa upp cider på hyllorna, så blev jag lite ledsen.
Visst älskar jag att ha lov, att kunna slappa och tjäna pengar på ett chill jobb, men vad jag saknar skolan. Saknar teaterlektionerna, klasskompisarna. Svallret i cafeterian och skrattet i källaren. De galna kommentarerna och dåliga skämten. Jag saknar det. Hemskt mycket.
Jag saknar er, ES. ES 2.
Shit, jag ska börja tvåan. Bara två år kvar :|


xoxo

vardag | |
Upp