minidator VS Lars

Idag har jag överraskat mamma på jobbet med Johan. På bussen dit nös en bakom mig så roligt att jag och Johan satt och grät av skratt. Allt blir så roligt med honom <3 
Jag har hälsat på hamster-Alfred. Då skrattade vi också. Han var så svullen att man knappt såg att det var han!
Anledningen till att vi åkte till Skövde var för att jag skulle köpa en dator, och det har jag gjort nu. En liten mini Asus av en väldigt trevlig kille på Expert. Han bjöd på glass och grejor :)
Nu när jag kom hem och sitter vid min gamla dator så känner jag hur mycket jag kommer sakna den ändå, fast den verkligen börjar balla ur nu. Jag gillar tangentbordet mest. Det är så sköna knappar ;)
Hade hellre velat ha en fin färg, men jag ska köpa någon grej man kan klistra på baksidan.



Skolan idag var som vanligt, med lite körsång på slutet.
Ödet vill fortfarande inte att jag ska ha kul.
xoxo
vardag | |
Upp