porsche är inte min grej - än sålänge

Igår var det som sagt premiär. Och jag fick i mig lite mat sen tillslut. Det gick bra, och det var väldigt roligt. Idag har jag två föreställningar till framför mig :)

Jag passade på att ta en tur i pappas 50års present. 



Och med passa på menar jag att det är inte vår, utan han har fått låna den över helgen. 
Jag ska aldrig mer köra porsche. Eller jo, det var så coolt på något sätt, men då måste jag nog få vänja mig lite först. Pappa tyckte att jag kunde ta den till skolan, men jag (som ofta råkar trampa lite för hårt på gasen i vår passat) skulle nog inte passa att köra ett vrålande monster på 110 väg... Jag vill helst inte bli av med körkortet. 

xoxo 
vardag | |
#1 - - thilda:

Nice ;)

Du kan ju evakuera skaras kommun så tror jag att du kommer att klara dig galant!



Puss på dig

#2 - - thilda:

ps: säg till om du någonsin skulle vilja göra om din blogg. Jag finns alltid tillgänlig

Upp